Wakacje w Jastarni 2021!

W tegorocznym wyjeździe do Jastarni w ostatnim tygodniu sierpnia uczestniczyło 15 rodzin. Były to rodziny pracowników Grupy Kapitałowej SuperDrob z Karczewa, Lublina, Łodzi, Łukowa i Goleniowa. Jako Fundacja chcieliśmy dać tym rodzinom w prezencie niezapomniany czas wypełniony odpoczynkiem i atrakcjami w pięknym miejscu na Półwyspie Helskim. Naszym celem jako Fundacji jest wspierać, inspirować – „uskrzydlać”. Atrakcje na świeżym powietrzu, kąpiele w morzu, spacery, wspólne posiłki, których nie trzeba było samemu przygotowywać😉, wyjścia do kina i na lody były czasem, w którym rodziny mogły wspólnie doświadczać wakacyjnej radości z dala od codziennych trosk. To był też czas integracji i wielu ważnych rozmów. Czuliśmy się trochę jakbyśmy byli dużą, ponad 50 osobową rodziną😊

Kliknij tutaj aby przejść do galerii

Opinie uczestników:

Chcielibyśmy z całego serca złożyć ogromne  podziękowania Fundacji SuperDrob Uskrzydlamy za przepiękne wakacje w Jastarni.
To był niesamowity czas  dla całej naszej rodziny, spędzony wśród wspaniałych ludzi. Jesteśmy wzruszeni i szczęśliwi, że mogliśmy tam być. Dodaliście nam Państwo skrzydeł i energii, Czujemy ogromną wdzięczność i dobro, którym się z nami dzielicie.
Dzięki Państwu mogliśmy chociaż na chwilę zapomnieć o codziennych problemach i smutkach i nabrać sił do dalszej walki o powrót Zuzi do zdrowia.
Dziękujemy z całego serca całemu zarządowi Fundacji i wszystkim osobom, którzy przyczynili się do tak wspaniałych wakacji.
I  jako wisienka na torcie dziękujemy niezastąpionej i nieocenionej Pani Randzie. Jest to wspaniała kobieta o ogromnym i wrażliwym  sercu.
Wierzymy, że zarówno miłość jak i dobro, które dajecie – wróci do Państwa ze zdwojoną siłą …
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ❤

Z wyrazami szacunku

Aneta, Mariusz, Zuzancia i Nikola z Karczewa

Dzień dobry💗Bardzo jesteśmy zadowoleni z wyjazdu do Jastarni. Byliśmy pierwszy raz i bardzo nam było dobrze w tak pięknym miejscu i z tak miłymi ludźmi. Razem mogliśmy wypoczywać , spacerować, kąpać się, korzystać z wielu atrakcji i wspaniałych posiłków. Było nam ogromnie miło, bo na każdym kroku byliśmy otoczeni troską. Dzieci miały zapewnione dużo ciekawych atrakcji. Tym bardziej cieszymy się z tego wyjazdu, bo gdyby nie Fundacja Uskrzydlamy na pewno nie udałoby nam się pojechać na urlop i być tak pięknym miejscu, gdzie poznaliśmy Panią Randę i wiele osób z firmy SuperDrob. Jest za co dziękować dobrym ludziom  – za miło spędzony czas, a Bogu za szczęśliwą podróż i opiekę nad naszą rodziną .

Pa 💗i jeszcze raz z całego serca dziękujemy FUNDACJI Uskrzydlamy💗
Pozdrowienia od: Magdaleny, Ewci, Adasia, Karolka i Andrzeja z Lublina

Dzięki wakacyjnemu wyjazdowi do Jastarni poznałam bardzo wielu niesamowitych ludzi i super spędziłam czas z rodziną. A to wszystko zawdzięczam Fundacji Uskrzydlamy pod przewodnictwem Pani Randy😊

Dziękujemy
Lucyna wraz z Rodziną z Lublina

PO CAŁYM ROKU INTENSYWNEJ PRACY NADSZEDŁ CZAS WAKACJI. NASZA TRZYOSOBOWA RODZINA DZIĘKI FUNDACJI „USKRZYDLAMY’’ MOGŁA  WYJECHAĆ NA TYDZIEŃ DO JASTARNI DO Ośrodka Zaprzyjaźnionego „STOWARZYSZENIA POMOCY RODZINIE „Droga”

OŚRODEK POŁOŻONY JEST W ŚRODKU PÓŁWYSPU HELSKIEGO – 13 KM OD HELU I 22 KM OD WŁADYSŁAWOWA, CO POWODUJE JEGO ATRAKCYJNOSC POD WZGLĘDEM MOŻLIWOSCI ZWIEDZANIA WIELU CIEKAWYCH I HISTORYCZNYCH MIEJSC.

NASZYM GŁÓWNYM CELEM BYŁ WYPOCZYNEK I INTEGRACJA RODZINY.

NASZA RODZINA  WSPIERAŁA SIĘ NAWZAJEM. BO WIEMY, ŻE NAJLEPSZĄ RZECZĄ, JAKĄ MOŻEMY DAĆ DZIECIOM TO ODBUDOWANY PEŁEN CIEPŁA I BEZPIECZEŃSTWA RODZINNY DOM. WYJAZD DO JASTARNI DAŁ NAM TAKĄ PRZESTRZEŃ, ŻEBY RAZEM POBYĆ. PIĘKNE MORZE, SPACERY, PYSZNE DOMOWE JEDZENIE I WIELE ATRAKCJI TAKICH JAK WSPÓLNE WYJŚCIA DO KINA, PARKU LINOWEGO, MOTYLARNI, LUNA PARKU WE WŁADYSŁAWOWIE CZY FOKARNI NA HELU – TO WSZYSTKO DAWAŁO SZANSĘ, BY ŚWIETNIE SPĘDZIĆ CZAS W OTOCZENIU WŁASNEJ RODZINY I GRONIE INNYCH RODZIN Z GRUPY SUPERDROB.

BARDZO DZIĘKUJEMY FUNDACJI ” USKRZYDLAMY ” ZA MOŻLIWOŚĆ WYJAZDU I POBYTU W JASTARNI. ZE WZGLĘDU NA SWÓJ STATUS EKONOMICZNY NIE MOGLIBYŚMY SOBIE POZWOLIĆ NA ORGANIZACJĘ WYJAZDU WAKACYJNEGO WE WŁASNYM ZAKRESIE. PANI RANDO  DZIĘKUJEMY ZA OPIEKĘ, WSPARCIE, MIŁOŚĆ, JAKĄ OTOCZYŁA PANI NAS WSZYSTKICH.
JESTESMY NIEZMIERNIE WDZIĘCZNI ZA TEN CZAS, ZA TE WSZYSTKIE DOBRE SERCA, KTÓRE NAS WSPIERAŁY.

KAROLINA Z RODZINĄ Z KARCZEWA

„Chcielibyśmy jeszcze raz bardzo podziękować Fundacji SuperDrob Uskrzydlamy, a w szczególności Pani Randzie za wspaniały tydzień, który mogliśmy po raz kolejny spędzić w Jastarni z cudownymi ludźmi, dzięki którym czuliśmy się jakbyśmy byli jedną wielką dużą rodziną 🙂 Był to dla nas czas, w którym mogliśmy odpocząć od codziennych problemów, chociaż na chwilę o nich zapomnieć, bo nawet nie było czasu o nich myśleć. Dzięki atrakcjom które były dla nas organizowane, dni mijały nam błyskawicznie, dzieci nie miały czasu na nudę. Wszystkie atrakcje i wycieczki były wspaniałe, nawet dorośli mogli poczuć się jak dzieci i przypomnieć sobie w czym tkwi cały sekret, żeby znów spojrzeć na świat oczami dziecka i poczuć się beztrosko oraz przypomnieć sobie, że życie jest piękne tylko trzeba odpowiednio na nie patrzeć.

Pani Rando, jest Pani Aniołem z Wielkim Sercem na Dłoni.

Bardzo dziękujemy Pani za tak wspaniały czas, który mogliśmy spędzić razem ❤️

Dorota z Patrycją, Norbertem i Natanem z Łukowa

„Dla nas wakacje w Jastarni w tak pięknym miejscu były bardzo fajnym, miło spędzonym czasem. Każdego dnia extra atrakcje zapewnione, dobre jedzenie. Wszystkim bardzo się podobało. Dla naszej 5 osobowej rodziny był to szczęśliwy czas.”

Irek z Lublina

Chciałam bardzo podziękować Państwu za organizację wakacji w Jastarni – były to jedne z najwspanialszych wakacji w życiu naszych dzieci! Organizatorka tegorocznych wakacji -Pani Randa – dbała o każdy szczegół, by nasze dzieci były na tych wakacjach szczęśliwe.

Były organizowane wycieczki do ciekawych miejsc, wartych uwagi szczególnie dla dzieci.

Niesamowicie spodobał się nam Luna Park we Władysławowie. Mieszkaliśmy 100 m od morza! – nigdy nawet ja tak blisko morza nie mieszkałam, a powietrze było tak czyste i świeże. Na miejscu było też bardzo dobre jedzenie, obiady były w domowym stylu, przepyszne – za co też chciałam wyrazić wdzięczność. Dzieci wręcz codziennie przejadały się 🙂

Dodam, że dzieci cieszyły się też z zakupionych pysznych lodów! i nawet nie baliśmy się o gardła.

Szkoda tylko, że te wakacje trwały tak… krótko:), bo tylko tydzień:). Dzieci (i pewnie dorośli) chętnie pozostałyby dłużej:). Było tak dużo ciekawych rodzin, można było porozmawiać. Nasze dzieci nie chciały odjeżdżać, tak podobały im się te wakacje.

Jeszcze raz bardzo dziękujemy wszystkim Państwu na czele z Panią Randą za możliwość wspólnego wypoczywania w tak pięknym i wyjątkowym miejscu, gdyż naprawdę nie spodziewaliśmy się w naszej rodzinie, że otrzymamy taką możliwość.

Joanna mama Marysi i Małgosi

W tym roku po raz pierwszy w swoim życiu wyjechałam z synem na wczasy zaoferowane przez Fundację SuperDrob „Uskrzydlamy”.

Byliśmy w Jastarni. Powiem Wam, że to było dla nas mega doświadczenie. Zobaczyliśmy tyle fajnych rzeczy, na które w życiu nie moglibyśmy sobie pozwolić.

Zwiedzaliśmy bez ustanku, nie było czasu myśleć o życiu codziennym i jego troskach.

Kwatery udzieliło nam Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie „Droga”. Jedzenie jak u mamy😉, kadra – ludzie z powołania, widać, że lubią to, co robią.

Serdeczne dzięki za możliwość spędzenia czasu w tak wspaniałym towarzystwie!